Friday, April 1, 2016

Shit MFD Said Vol 28


The Night before NewOrleans
Me: I got in an altercation getting your hair gel tonight, you know.
MFD: What? Why? It was the last one or something? 
Me: Yes. The lady was yelling at me in Russian and gesturing to her hair and saying I need it and gesturing to mine like I didn't.
MFD: Did she have spiky hair?
Me: Yes.
MFD: Did you show her my picture? Like look at this guy's hair?
Me: Um...no.
MFD: You should have. 

Upon arrival in New Orleans
MFD: Where's that hair gel you got at Target? Did you bring it?
Me: No. Why would I bring your hair gel? It's in the thing where your hair gel goes. At home.
MFD: Great! Now we have to get hair gel. Do you have anything?
Me: No.
Digs through things anyway 
MFD: Do you know where my Rayban sunglasses are? 
Me: No.
MFD: Do you know where anything is?
Me: Yes. All of my things.

MFD: Guess what works? 
Me: The water thing on the fridge? How?
MFD: I fixed it.
Me: How?
MFD: If men told women how we fix things you would kill us off and rule the world like Amazons.
Me: That is bullshit ridiculous. I bet it just started working again. 
MFD: No. I fixed it.
Me: How?
MFD: I can't tell you. Then my usefulness will be extinct.

Reading The Catcher in the Rye before bed
MFD: I bet you like this part. Reads part
Me: No.
MFD: I bet you like this fart part (reads part)
Me: Yes. Farts are always funny.
MFD: I bet this is one of your favorite lines (reads lines)
Me: Actually, it is. 
MFD: I know. Because you underlined it. But I'd know anyway.

At the shore
Me: Do you know what the wifi password is?
MFD: Turdbutt?
Me: No. 
MFD: Why not? 
Me: Because renters have to use it.
MFD: So? Is it Label maker? 
Me: ...
MFD: Just thinking of things you like. 


 photo purple_zpse5f7f916.png
All read and approved by MFD before they go live...
Shit MFD Said Vol 1Shit MFD Said Vol 2Shit MFD Said Vol 3Shit MFD Said Vol 4
Shit MFD Said Vol 5Shit MFD Said Vol 6Shit MFD Said Vol 7Shit MFD Said Vol 8
Shit MFD Said Vol 9Shit MFD Said Vol 10Shit MFD Said Vol 11, Shit MFD Said Vol 12, Shit MFD Said Vol 13, Shit MFD Said Vol 14, Shit MFD Said Vol 15, Shit MFD Said Vol 16, Shit MFD Said Vol 17, Shit MFD Said Vol 18, Shit MFD Said Vol 19, Shit MFD Said Vol 20, Shit MFD Said Vol 21, Vol 22, Vol 23, Vol 24, Vol 25, Vol 26, Vol 27



28 comments:

  1. Just thinking of things you like...that is hilarious also great comeback for him asking do you know where anything is...yes my stuff haha! xo, Biana -BlovedBoston

    ReplyDelete
  2. "Did you show her my picture? Like look at this guy's hair?", something my husband would say to me...Happy FRIDAY!

    ReplyDelete
  3. Tyson always thinks I should know where all the things are too and sometimes gets unreasonably upset that I don't.

    Is the WiFi password label maker, hahahaha!

    ReplyDelete
  4. hahaha Turbutt and label maker....I would LOVE to get to the shore house and see that the wifi password was Turdbutt. So would my husband lol.
    I also love how he asked you if you knew where anything was. Men!
    Thanks for sharing these!

    ReplyDelete
  5. Hahahha I bet the water thing on the fridge just randomly started working again. I love that he won't tell you though cause he thinks you won't need his assistance anymore. ;)

    ReplyDelete
  6. Lol on him not telling you how he fixed the water thing on the refrigerator lol.

    ReplyDelete
  7. Always an adventure with Mike Doyle! Literally lol-ing.
    Lol-ing !
    And no one has to April Fool me. You kids do it all year and I always
    Fall for it!

    ReplyDelete
  8. Love. Your. Momma. This phone was going weird while I was posting. Jmj

    ReplyDelete
  9. Labelmaker as a password - I can see it :)
    Why do men just assume you pack for TWO ... my husband does the same thing & it drives me nuts... & confession - I do pack most of his stuff because I know he'll forget it. He's got me trained I guess.

    ReplyDelete
  10. My husband can never find his things, either. And even if I pack for him, he needs me to find it in the suitcase. MFD had a good point with the hair gel, I mean that really would have sold it. And label maker as a thing you like... so good.

    ReplyDelete
  11. Is it label maker hahaha. What is it about men and packing for trips? Legit John would never have a toothbrush, toothpaste, sunblock, or socks if I didn't pack them. Same with my dad, he's constantly asking my mom where all his shit is. Pack it yourselves, gentlemen.

    ReplyDelete
  12. "Did you show her my picture?" :D
    And MFD's reasoning for NOT telling you how he fixed the water is hilarious! BUT it wasn't as good as your comeback for where things are. BOOM!
    Happy Friday!
    XOXO
    www.mrsaokaworkinprogress.com

    ReplyDelete
  13. YES! Farts are universally funny and always will be! And he sounds just like my husband when packing to go somewhere, he always asking me where his stuff is. After him forgetting dress shoes to go with his formal night clothes on a cruise once and flip flops for the beach, I do try to do a once over of his suitcase before we leave *sigh* :-P

    ReplyDelete
  14. Man, I wish my wi-fi password was TurdButt. I could actually remember it. :) My current one isn't so bad but my old one was like 13 random letters and numbers and with my butter fingers, I always had to retype it 3 times. Since it's just me, I'm good with packing what I need. Where I suck is leaving things behind. My parents have had to twice ship my make-up bag to me.

    ReplyDelete
  15. LOL @ Label maker...He gets so creative with his comebacks. Too funny about the hair gel.

    ReplyDelete
  16. Hair products are no joke! lol

    I love that come back I know where all my stuff is! Why don't you know where your things are! That sounds like something my husband and I would say to one another.

    LabelMaker! LOL I think you should change it to that just to spite him!

    ReplyDelete
  17. Hahahahaha label maker or something with books should totally be your password!!! That is hilarious that he didn't even bring the hair gel that you went to battle for. So something Chris would have done!

    ReplyDelete
  18. Labelmaker- lol! The last wifi I had was "The Eye of Sauron"- obviously I was dating a LoTR fan. I've started packing for two always, particularly the toiletries. I've also made lists for them to check off as they're packing. Both things help, though it's a bit annoying that they would honestly forget the simplest things if they weren't reminded.

    ReplyDelete
  19. you guys need a reality show...too funny.

    ReplyDelete
  20. hahahaha the last one omg.

    oh the packing thing. KC always acts like he's so easy going about packing, and then when we get there he's like 'where is this or that?' and i'm like you don't want me to treat you like a child with packing, but you want the benefits of that aka me packing everything. when we went to disney he asked where the foldable water bottle was and i was like.. where you last put it? if you wanted it, why didn't you bring it?!

    ReplyDelete
  21. Oh, the conversation about the hair gel that was home when it should have been in N.O. and the MIA sunglasses! I so understand b/c my husband and I have had similar conversations! Hilarious!

    ReplyDelete
  22. I like the Doyle reality show suggestion. I mean, there are far less interesting, intelligent, witty people out there on tv (and making money for it.).

    I bet "labelmaker" is my step-mom's password.

    ReplyDelete
  23. Always loved his blonde ringlets... tell him to skip the gel!

    ReplyDelete
  24. I love the last exchange haha. As per usual another good one!

    ReplyDelete
  25. Well!! I just read 3 of your posts! New favorite blog :)

    ReplyDelete
  26. That's too funny that MFD thought that you were supposed to bring his hair gel! Men always think that you'll bring their stuff for them even though it's their job!

    ReplyDelete
  27. LOL at turdbutt and lablemaker. Definitely use something that random as a password. MFD needs lots of stuff on vacation. Hahah!

    ReplyDelete
  28. He kills me. I can't believe you tussled with an old Russian woman for his hair gel. Now that is love. He totally didn't know how he fixed it, right? They usually just smack at way at it till it works again. Haha!

    ReplyDelete

Tell me what you think, leave a comment! I'll reply to you via email if you have an email associated with yourself, otherwise, check back here for my reply. Thank you and good day. I SAID GOOD DAY.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips
Pin It button on image hover